Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 28 June 2011

Aku Mohon Kesabaran Untuk Menempuhi Dugaan.

SUKAR.
anda tahu ??? !
Kawal perasaan.
dalam masa yang sama mulut tertutup.
mata tidak berkelip.
Begitulah..saya rasa sangat susah.
tahan mood yang sedih.
Saya benci tangan yang selalu menutup mulut saya !
Kenapa begitu lemah??
buat saya tersentak.terperangkap.
Ya.semua yang berlaku,
memang lumrah dunia.
kadang-kadang happy,
Kadang-kadang sedih.
Saya bukanlah sekuat untuk menggapai impian.
Apa lagi menjadikan ianya realiti dalam kehidupan saya.
Malam ini,
Saya menangis lagi..
and continued to cry..
Kenapa patut begini?
Kadang-kadang saya tidak dapat menggambarkan kebenaran yang saya lalui waktu ini.
mungkin juga disebabkan saya pentingkan diri.
tidak faham.
Membuatkan saya keliru dan risau.
Jika sebelum ini saya happy memikirkan tentang itu,
saya takut ia berlaku sebaliknya.
Kalau boleh, biar perasaan saya disuarakan pada semua orang,
agar boleh dimengerti.
tapi saya malu.teramat malu.
Saya sepatutnya "HARUS DISIPLIN DIRI".

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter