Daisypath Anniversary tickers

Monday 20 June 2011

Bila Elot Post di Wall Saya :)

..Dulu...
Bila hati sakit tak tahu nak mengadu dgn sapa..bila hati gembira tak tahu nak kongsi dgn sapa..
..masa itu..
Bila sedih saja duduk sndri..d tepi katil..melepaskan semua yg terpendam..
Melepaskan semua beban di hati...
.....Tapi kini..
Aku tahu dan percaya...ada insan yg sentiasa ada dan setia untuk selamanya...Insyaallah...
..Dan untuk selamanya..
Aku berdoa semoga mereka sentiasa gembira...bhgia seperti mana gembiranya aku ketika ini kerana Allah anugerahkan aku teman sebaik dan seceria mereka...
~tq so much my Beloved Fren~
------> miss kawaii ♥



Sy happy :)
Bila kwn sya post begitu wall sya..:)
Blum lagi ada yg prnh post bgitu d wall facebook sya.
Sya harap prshabatan kami sampaaaaaai bila2 :)
ehehehe..

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter