Saturday, 18 February 2012

MAS, Thank You So Much


Assalamualaikum.
Saya sering merindukan dia.
Walau tidak sepatah mungkin terucap.
Hati gementar. Bukan apa, ADA TEST..haha..next week.
SILA TITIP SAYA SEBARIS AYAT SEMANGAT.
Si baik hati yang saya cinta.

"chayo, chayo :-)......"
''Hehe..hati hati bawa kereta :-)..''

lebih dari cukup,
Saya tidak mampu berbuat apa apa.
Membaca pesan si baik hati yang saya cinta, saya tersenyum.
Terkadang mata berkaca. kerinduan.
Ada jutaan haru yang terikut serta. Air mata.
Terima kasih, itu sudah cukup untuk buat saya gembira.

.: whats going on :.

I wish he could make me happy on my bad days....

My tears are : When my mind and heart becomes flooded with thoughts..

I'm going to smile like nothing is wrong and pretend like it's not hurting me :)

Friday, 17 February 2012

Cabar Si Usna

Lalaalala..
Update update update
saya siok sendiri* peduli, belog saya kan.
Mau ada misi bha yang sebenar ini..haha
Plan tidak mau online itu muka buku punya laman. hahaha 3 hari? ya.
kalau dapat bertahan 3 hari, up tidak buka 1 minggu. haha.
kalau dapat tahan lagi..alang alang sebulan la kan..
eh eh eh..
Usna, saya cabar kau usna.

[Topik lain]
ehem ehem saya berdehem.
MALIN KUNDANG ! hahaa..ini perkataan yang berabis kami ketawa dulu.
Tidak tau napa, tapi lutchu. hahaha

Eh tiba tiba saya terfikir ini satu hal,
bikin geram.
Saya pun bingung pasal perangai orang.
lain lain.
Tidak sedar ka tu aa?
jangan suka kasi buruk buruk perasaan orang.[aik..hahaha..]
maksudnya disini..
apa apa pun yang kamu buat dalam hidup seharian,
sila hati hati..
mungkin kata kata kamu boleh menghiris hati orang lain.
Sila connect the tongue to the brain.
oopss..saya silap di situ, bukan buruk buruk perasaan..hahahaha

Saya tidak suka orang yang INJAK INJAK kepala orang lain.
mesti mau kasi kukuh benteng ni,
jangan biarkan orang macam tu lebih sempadan. haha
sabar sajalah.

Hehe..okay okay okay.
punya pacar ? ya harusss..haha
USNA - yang berterusan mengingatkan anda how much she cares about u
and how lucky she is to have u :)
tapi..Since i look so frivolous n clumsy,
i'm not the type of woman that parents usually like :)
sebenarnya, saya amat bimbang.

Wednesday, 15 February 2012

Saya Mesti Sabar

Macam mana situasi sekalipun, saya mesti sabar :')
macam mana keadaan sekalipun, saya mesti tahan :')
walaupun susah. payah. perit.
sudah jadi lumrah.
Buat baik dibalas baik. InsyAllah. Mudah-mudahan

Sunday, 12 February 2012

RANDOM#


Menangis. Ini reaksi spontan aku.
Titisan jernih yang ku kira lupus oleh hari-hari lalu,
Ternyata manja untuk dibuang.
Ya konklusinya MASIH SEGAR UNTUK TERHAMBUR.
Andai semua boleh merasa tingkah ini,
Pasti laman ini tidak akan ku cari..
Pasti tidak akan ku luah di sini..andai semua boleh.

“Usna..No. You don't have to say it”
Perasaan ini - it usually bothers me.
Pernah tak satu saat dalam ruang waktu yang awak ada...
awak terfikir tentang kesilapan dan kelemahan yang ada dalam diri saya?

Saturday, 11 February 2012

Anniversary

Happy Anniversary

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Alhamdulillah J
It’s been years
since we shared our first laugh.
Our first smile.

It’s been years..
And that feeling will never change.
What I felt for you is still the same.

Wish for relationship to be
maintained years and years more.
InsyaAllah J

Now my heart is dancing happy,
knowing that it’s been years J

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
“..Ya Allah,
Andai dia bukan untuk ku,
Andai dia bukan jodohku,
Maka berilah ganti yang lebih baik buatnya,
Berikanlah dia insan yang benar-benar terbaik buat kehidupannya,
Insan yang benar-benar mampu memimpinnya ke syurga-Mu,
Dan bantulah aku untuk memperbaiki diriku,
Agar aku kukuh dalam mencari cinta-Mu.
Amin..” J
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tuesday, 7 February 2012

M.A.A.F

Sorry when I’m too much for you.
because I wanted to keep your eyes locked on me..
I’d often text you..i’m so clingy ! sorry L
I cares about your well being..
 I cares about you a lot..
 And my greatest fear is losing you.
I’d always cry when you say something slighty mean.
I can’t handle anything. I’m a crybaby !
I’d get jealous easily.
I’m so annoying !
Sorry L
I just wanted you to commit to me..
I  just wanted the guy I loves the most to love only me.
I just wanted the best for you..
I’m a girl that loved you like no one else could.
Think about it, when I’m too much for you..
I’m just wants the best for you.
Because to me YOU’RE the best.
If you don’t like something, talk to me about it.
You mean so much to me L

Saturday, 4 February 2012

Saya Kenal Diri Saya

Ini memang saya.

Entri jiwa-jiwa.
Ouuh please. Melibatkan perasaan nih. J
Okay serius. Jiwa amat bunga-bunga hari ini.

First and foremost. Sayang awak !
[kelihatan amat ehem-ehem di situ~haha]

Luahan ikhlas dari hati yang jujur.
Si gadis menyapa hujan,
Hajat hati mahu menitip rindunya buat sang kasih.
Begitu dalam hajat ini~
Hujan, Sila renyaikan kasih ini
Agar kasih di seberang sana bisa merasa
walau hanya sebesar zarah.

Luaran sentiasa ceria,
Biarlah dalamannya juga turut gembira.
Hati ini payah karenahnya.
Bermusim kalah panoramanya.

Yang pasti.
Saat si gadis sedih.
Keluarga jadi tawanya.
Sang kasih di sana jadi ukiran senyumnya.
Begitu hebat bukan?

Namun,
Meskipun si gadis tahu
ramai yang selalu ada saat jiwanya merintih sedih,
Tapi tidak ada satu pun manusia yang tahu dalam benaknya.

Meskipun seperti terlihat ramai yang ambil perhatian,
Sebenarnya hati ini selalu tersentuh
oleh dek kata orang.

*Maafkan saya jika keterlanjuran mana-mana bahasa kurang sopan.

Bajet Sangat..

Jika saya ada poket Doraemon, dah lama saya tampar muka kau.
omg. nampak macam samseng kan~hihi
Sebenarnya..amat geram disitu.
Geram dengan manusia yang suka meninggi diri.
Yalah kan..Bajet hot & MILLIONAIRE.
cehh..Itu money parents kau punya..

Check Your Love Meter