Daisypath Anniversary tickers

Friday 17 February 2012

Cabar Si Usna

Lalaalala..
Update update update
saya siok sendiri* peduli, belog saya kan.
Mau ada misi bha yang sebenar ini..haha
Plan tidak mau online itu muka buku punya laman. hahaha 3 hari? ya.
kalau dapat bertahan 3 hari, up tidak buka 1 minggu. haha.
kalau dapat tahan lagi..alang alang sebulan la kan..
eh eh eh..
Usna, saya cabar kau usna.

[Topik lain]
ehem ehem saya berdehem.
MALIN KUNDANG ! hahaa..ini perkataan yang berabis kami ketawa dulu.
Tidak tau napa, tapi lutchu. hahaha

Eh tiba tiba saya terfikir ini satu hal,
bikin geram.
Saya pun bingung pasal perangai orang.
lain lain.
Tidak sedar ka tu aa?
jangan suka kasi buruk buruk perasaan orang.[aik..hahaha..]
maksudnya disini..
apa apa pun yang kamu buat dalam hidup seharian,
sila hati hati..
mungkin kata kata kamu boleh menghiris hati orang lain.
Sila connect the tongue to the brain.
oopss..saya silap di situ, bukan buruk buruk perasaan..hahahaha

Saya tidak suka orang yang INJAK INJAK kepala orang lain.
mesti mau kasi kukuh benteng ni,
jangan biarkan orang macam tu lebih sempadan. haha
sabar sajalah.

Hehe..okay okay okay.
punya pacar ? ya harusss..haha
USNA - yang berterusan mengingatkan anda how much she cares about u
and how lucky she is to have u :)
tapi..Since i look so frivolous n clumsy,
i'm not the type of woman that parents usually like :)
sebenarnya, saya amat bimbang.

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter