Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 3 August 2011

Biarlah Hanya Sederhana


Walaupun dia seorang yang ‘’besa-besa” saja..
keistimewaannya  amat banyakJ
Bukan “kehenseman’’ jadi ukuran J. Ianya subjektif.
Saya lihat memang sedap mata memandang..
namun benda tu cuma bonus.
Istimewanya dia disebabkan oleh tingkah lakunya.
Amat berlainan.
Saya kategorikan “lain” sebab..
Senyumannya bukan untuk semua.
Saya kenal orang ini..mahal sangat senyuman tu. Hehe..
Bukan semua individu boleh senyum kepada individu yang lain.
Jarang Nampak orang ni senyum tau..
hish..kadang-kadang naik geram jugak..haha
Tapi..saya rasa itulah keistimewaannya.
Lain sangat…J
Selalunya kalau lelaki..
mana-mana jumpa orang..senyum tu memang ada.
Tapi dia lain sikit J
Ewah-ewah…topik senyuman bukan main panjang lagi ayatnya…hehe J

Dia seorang yang caring J
Selalu bagi tau itu..bagi tau ini..
I like J hehe
Semua aspek dia caring..situasi itu..situasi ini…J
Kadang-kadang..Perkara kecil pun tidak terkecuali.
Sebenarnya..kita tidak boleh ukur sifat caring tu
Berdasarkan apa yang berlaku hari-hari.
Setakat dia  menjaga keadaan diri saya
dan ikhlas meghargai diri ini..bagi saya, itu sudah cukup J
Hensem or tak hensem ??
Kes subjektif ni..hehe J
saya berpendapat, Sederhana saja J
Sejuk mata memandang..itu sudah  lebih dari cukup J
Tidak ada maknanya jika hensem tapi perangai sebijik samseng.
Tidak hensem tapi kalau perangainya elok..ok apa…J
Sebaik-baiknya..yang sederhana itu lebih bagus..hehe
Kehenseman itu tidak kekal lah beb…. J
Sudah tua kerepot..belum tentu hensem tu masih ada J
So, pilih yang sederhana lagi ok J
Kehenseman dia sederhana saja..hikhikhik..jangan marah orang di sana k…J

Banyak lagi keistimewaan dia J
Ciri-ciri standard yang saya cari..
kebanyakkan ada pada dirinya.
saya pilih dia sebab..dia telah pilih saya J
Dia seorang yang berani juga J
Tergelak balik bila ingat mula-mula kapel…
Beraninya dia…J
Tunjuk gentlemen…wakaka J
Jangan marah :P
Anyway…terima kasih awak.. J
Sebab pilih saya jadi bunga awak.
Siram saya setiap hari tau..hikhihhik.. J
Bajai dengan kejujuran awak.. J
Jika di lohmahfuz telah tertulis takdir untuk  kita berdua, jodoh kita tidak akan kemana J
Insya Allah..

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter