Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 17 August 2011

AYAT ROMANTIK UNTUKKU

Takkan ku lupa ekspresi perasaanku semalam..
Walaupun ada ketikanya aku sedih,
Namun semalam perasaan sedihku mudah bertukar menjadi gembira..tanpa aku sedari.
Kata-katanya membuatkan aku sedikit tergelak J haha..
Bagaimana dia boleh terfikir untuk bertanyakan benda seperti itu?
Haha J dasar si kurus.
Kita belum slim laa….Chubby lagi~
Walaupun begitu..Aku tersenyum..gembira dengan jenakanya yang bersahaja.

Aku teramat suka bila dia memanggilku “Guntayang”..Entah kenapa..Nyatanya aku memang suka J

Semalam juga..
Aku dititipkan sebuah ayat yang ku anggap “Ayat Romantik”
Walaupun segelintir manusia tidak akan mengklasifikasikan sebagai “Ayat Romantik”.
Tapi bagi diriku ianya memang “Ayat Romantik” yang tersangat romantik dan akan ku hargai ia selama mana hatiku tersimpan dihatinya.

“Ayat Romantik” yang dititip untukku:
“…Walaupun jauh dari mata, Tetap dekat di hati,
Walaupun jauh abang merantau, Sayang tetap di hati..”


Terima kasih..Aku menghargainya J

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter