Daisypath Anniversary tickers

Thursday 1 September 2011

KU HARGAI DETIK LEBARAN

Lama ruangan ini tidak dibuka…
Hari raya…
Tahun ini..berbeza dari tahun-tahun sebelum.
Aku berpeluang melihatnya…yeah.. J

Mataku pejam celik beberapa kali,
Manalah tahu aku masih bermimpi di siang hari…
Atau mungkin juga yang berada di depan mataku kini ialah
Jelmaan hantu di pagi hari..
Tidak ! memang sah, aku tidak bermimpi dan
Dihadapanku ini memang manusia yang sama.
Ya ! memang dialah orangnya.
Ya ! aku tak mungkin lupa,
Bukan kerana wajahnya tetapi kerana senyumannya
Yang membuatkan sepasang mataku ini tidak
Ingin bergerak daripada terus memandang.
Hish..bunyi macam gatal..hahaha
Ketika aku ralit memandang..tiba-tiba
Dia melihat tepat ke arahku.
Alamak ! aku terkesima di situ.
Tidak sempat berbuat apa-apa.
Kantoi la jawabnya..ahaha.

Anyway..sangat gembira raya tahun ini J
Raya pertama raya di kampung mama.
Raya kedua raya di kampung Mr. Gula-gula..
Mr. gula-gula datang ambil miss gula-gula di rumah.
First time dalam hidup..
Sangat seronok..
Mr. Gula-gula’s sister bagi duit raya J
Yeah…happy….
SETIAP PERISTIWA YANG BERLAKU DI HARI LEBATAN INI..
AKU HARGAINYA.
Terima kasih..
Mr.gula-gula’s family…thank you very much..
Layanan baik kalian tidak akan ku lupa buat selamanya.
aku amat menghargainya J

Hari sabtu ini…jumpa lagi mr. gula-gula…
Sebelum dia jalan ke perantauan..
Hari sabtu jadi peluang kali terakhir lihat wajah dia.. L sedih….

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter