Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 September 2011

HIDUP INI.......

Hari ini..
Ada sesuatu yang mengganggu fikiranku..
Persoalan demi persoalan timbul..
Kesedihan mulai ku rasai di diriku..
Namun..aku sepatutnya tahan ..tahan..dan tahan…
Aku tidak boleh terus masuk dalam kesedihan.

Perkara ini membuatku bingung.
Aku gembira..tapi pada masa yang sama aku..ingin menangis…
Kini..aku tidak boleh mengharapkan ia berlaku seperti dulu..
Adakah komitmen itu sudah kurang???
Atau sememangnya masih sama seperti hari ini ??

Hidup ini sukar untuk di duga..
Adakalanya kita merasai kesedihan..
Dan adakalanya berubah kepada kegembiraan..

Apabila aku seringkali bertanyakan soalan yang sama..
Harap bersabarlah denganku..
Kerana aku tidak pernah bosan untuk menjawab
segala pertanyaan yang diajukan kepadaku..
Harap mengertilah kepadaku..
Hadapi aku dengan sabar..

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter