Daisypath Anniversary tickers

Thursday 8 September 2011

HATI YANG MENYAYANGI

Waktu ini..
Adakah ia akan berubah ?
Sungguh aku tidak mahu ia berubah..
Sebenarnya ini bukan soal waktu..jam..detik..
Tetapi ia adalah soal situasi yang menggembirakan pada ketika ini.
Aku tersenyum..saat memikirkan situasi ini.
Aku akui..aku bahagia ketika ini.
Sungguh.

Banyak janji yang telah kita bina.
Ku harap ia bukan janji sekadar janji.

Kini..
Perasaan ku semakin teguh memberi kasih sayang.
jangan pernah menoleh dari ku.
Kerna aku boleh terluka parah..


I don’t expect that you told me
“Alhamdulillah,Sayanglah yang terbaik yang pernah abang jumpa.”
Makes my heart beat fastest..
Ya Allah..jikalau benar,berikanlah kami rahmat agar berkat hubungan ini.

Aku..
Punya perasaan..
Ingin bahagia..
Seumur hidupku..hanya ingin dikasihi.

Berulangkali aku menatap bait-bait ini
‘’Hati abg sedih betul tau tym hantar syg..
Hati abg mnangis…’’
Aduhai hati..ini bukan soal kata jiwang.
Aku tahu..
Dia benar-benar maksudkannya walaupun ayatnya seperti itu.
Ayat-ayat itu masih ku simpan.
Aku tidak merasakan tindakanku bodoh..tidak berbaloi untuk simpan kata-kata sebegitu.
Malah Sungguh aku sangat bangga..ayat itu sudah membuktikan dia membahasakan diriku sebagai buah hatinya...
Kerana dia adalah sang hatiku,
Insan bernama kekasihku.

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter