Daisypath Anniversary tickers

Monday 30 May 2011

Jarak Semakin Jauh

●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●
28 May 2011 <beberapa hari lalu>

Saya hargai detik ini :)
Saya tidak akan melupakan saat-saat itu :)
Hari yang sangat happening bagi saya :)
Setiap senyuman akan kekal di ingatan :)
Walaupun waktu itu terlalu singkat,
namun memori manis masih setia di ingatan :)



pertama kali dalam hidup..saya tersenyum bangga
pada waktu itu..
dibandingkan dengan memori kosong yang basi berabad tahun dulu.
Terima kasih awak :)
saya hargai memori kita :)
harap berkesempatan seperti itu pada masa akan datang :)
Terima kasih :)
Saya suka senyuman awak..ehehe :))
keep it up k.. :))

●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

30 May 2011 < Hari Ini >

Tapi, Mulai esok.. :'(
awak akan lagi jauh dengan saya..:'(
Ya. Saya tahu.
Jarak antara kita akan semakin jauh.
tapi...what can i do..? :'(
Saya hanya takut jika....... :'(
Saya risau jika....... :'(
Itu buat saya sedih :'(
Saya cuma berharap kejujuran anda.
Ya Allah..Hati saya betul2 tidak tenteram..
tapi, apa saya boleh buat?
Harap awak masih dengan saya
walaupun jarak kita semakin jauh.



●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●


No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter