Daisypath Anniversary tickers

Sunday 22 May 2011

Jahatnya Saya

●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

Saya minta maaf .. :'(
Mood saya tidak menentu semalam..
Saya tertekan. banyak perkara mau difikir.
Sampaikan saya terlupa perkara2 yang lebih penting.
Stress memikirkan masalah2 yang saya hadapi.
Hati saya susah..:'(
Tapi,sangat susah lagi jika saya kongsikan masalah saya dengan kamu.
Takut jika kamu tidak dapat tanggung...
Bagi saya semangat..
Maafkan saya jika buat kamu terkilan dengan sikap saya semalam.
Maafkan saya jika buat kamu benci dengan sikap saya semalam.
Maafkan saya jika kata-kata saya semalam buat hati kamu terguris.
Fikiran saya keliru..hampir tidak mengenali diri saya..
sanggup pentingkan perasaan saya sendiri tanpa menghiraukan hati kamu..
jahatnya saya..
Maafkan saya.
Maafkan saya..



●●●▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩۞۩▬▬▬▬▬▬▬▬▬●●●

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter