Daisypath Anniversary tickers

Friday 14 October 2011

Unexpected

Dalam hidup aku..
Waktu ini..
Saat ini..
Aku tidak menduga sama sekali ia berlaku seperti ini.
Alhamdulillah..Aku bersyukur kepada ilahi.
Sungguh.
Aku tersenyum..
Aku merajuk..dah ada orang pujuk..sepertinya aku mahu tergelak. Hehe
Thank you so much.

Aku cuba yang terbaik untuknya.
Buat si dia lebih bahagia..ceria.
Tetapi aku takut..takut jika aku terlalu mengongkong.
Aku tidak berniat seperti itu.
Aku mahu dia menjadi yang terbaik untuk dirinya juga untuk orang di sekelilingnya.
Kadang-kadang..mungkin tanpa aku sedar, aku menasihatinya dengan cara yang melampau..
Maaf sayang. Aku tidak sekali-kali akan melalukan sesuatu yang agak melampau.
Ia untuk kebaikan kita.
Kalau awak sakit..aku sedih. Sangat sedih..
Aku risau bagaimana awak melalui hari-hari awak jika badan sudah sakit..
Jaga kesihatan.. J
Sayang awak.. J

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter