Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 October 2011

Jangan Lupa Perbaiki Diri

Mukadimah~
Jiwang aku bertempat J
Luahan hati..milik empunya blog. J
Relax..Jangan kusutkan fikiran anda.
Sila tekan “Exit” jika perasaan anda mulai “pening” J



Start !
Pernahkah anda mencintai ? Bohong jika kata “tidak pernah”.
Hebat~ Hebat~ Hebat~
Yes. I admit it. Aku juga pernah. J
Sekarang~Aku sedang mencintai J

Adakalanya mencintai hingga air mata jatuh “bercucuran”. Ahaha
Ketawa~ kenapa? Kerana ayat itu sungguh menjengkelkan di “utak” ku. Haaha
Menangis biar berpada-pada.
Tidak perlu membazir walaupun kita tahu airmata tidak akan habis. J
Jika hati terhiris-hiris..sampaikan diri jadi melankolis J Tidak perlu~
Hanya kawal perasaan itu J

Jangan mudah berputus asa dari rahmat Allah J
Allah ingin menguji kita, seberapa besar komitmen kita terhadap sesuatu perkara J
Allah ingin lebih mendewasakan kita dan memantapkan keperibadian kita dalam menghadapi kegagalan J

Terkadang aku tersenyum, bukan kerana ada hal yang menyenangkan hatiku,
Tapi kerana aku tahu bersedih takkan selesaikan masalah J

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter