Daisypath Anniversary tickers

Saturday 19 November 2011

Cekalkan Hati Ini

Ya Allah..
Aku tidak dapat bertahan saat ini.
Situasi ini amat menyeksakan aku.
Apalagi yang harus aku buat ya Allah..
Aku begitu rapuh..pedih hatiku untuk menahan sedih ini.
Pada siapa harus aku mengadu saat ini ?
Ya Allah..
Berikan aku sedikit ketabahan untukku terus bertahan.
Sungguh..hatiku amat sakit.
Aku tahu Allah tidak akan menguji hambanya melebihi batas mampu,
Tapi kadangkala aku merasakan aku tidak cukup kuat..
Hati ini terlalu rapuh dan hampir goyah
dengan dugaan yang bertindan.
Allah menguji kita kerana kita makhluknya yang teristimewa..
kita insan terpilih,
Dia memilih kita untuk diberi ujian yang sebegini berat
kerana sayang akan hambaNya.
Semoga dengan ujian yang Allah berikan ini
mampu mendidik hati ini agar terus cekal dan tabah..

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter