Daisypath Anniversary tickers

Saturday 31 December 2011

Di Penghujung 2011

Selamat Tinggal 2011
Tahun ini..Tahun yang penat.
Banyak perkara yang telah saya lalui sepanjang tahun ini.
Sepanjang tahun ini..saya banyak menggunakan emosi..
[emosi..?]
Saya selalu berperang dengan perasaan.
Suka~duka~pahit~manis
Sungguh.
Tapi saya bersyukur kerana masih diberi kesempatan
menghirup udara dengan bebasnya,
Memiliki waktu 24jam setiap hari..
Salah satu resolusi yang saya ajukan  untuk diri saya sendiri
adalah “berusaha selagi mampu’’.
Selain itu, tahun 2011 telah menginspirasikan hidup saya.
[psst...ada something disitu..kehkeh]
Harus menjadi lebih baik.
Perbaiki kelemahan diri sendiri..
Sedia maklum, mengenal diri itu sukar..
Mengakui kesalahan diri itu sukar..
Dan melawan kebodohan diri sendiri juga sukar.
Tapi perkara itu boleh diubah, bukan?
So, yang paling penting…
Never stop, always moving.
Niat kena ikhlas J



Nantikan entri “My Resolution 2012’’ saya esok~ J

No comments:

Post a Comment

Check Your Love Meter